5. februar 2008

Rejsningsbesvær

VIAGRA VIGGO

I en stor og sikkert meget dyr reklamekampagne kører Pfizer løs med, at "Det er ikke ualmindeligt, at mænd mellem 40 og 70 oplever, at de har svært ved at få rejsning,...".

Kampagnen er billeder af sagligt smilende Viagra Poul eller denne saglige mandsperson som vi kan kalde Viagra Viggo, der mener at "Alle fortjener et godt sexliv".

Er Pfizers påstand forkert? Nej, men den er temmelig mangelfuld. Der burde måske nok snarere stå: ALLE mænd oplever af og til, at de kan have svært ved at få rejsning. Det er helt normalt og kræver ingen behandling, og slet ikke en medicinsk behandling!

Baggrunden for Pfizers kampagne kan helt enkelt beskrives på denne måde: "Alle aktionærer fortjener et stort udbytte."

I grunden handler Pfizers reklamekampagne blot om at få solgt noget mere Viagra, men i samme omgang giver man indtryk af, at helt normalt rejsningsbesvær er et problem, der er behandlingskrævende. Og selvfølgelig helst med Viagra.

Til det kan man sige: Alle fortjener redelig seksualoplysning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar